Reklamacja

Gwarancja jakości, zwrot towaru - gwarancja satysfakcji

Zakupione przez Ciebie produkty posiadają Gwarancję Producenta lub Dystrybutora i w większości są objęte serwisem na terenie całego kraju. W przypadku uszkodzenia postępuj zgodnie z instrukcją zawartą na karcie gwarancyjnej. Jeśli napotkasz na jakiekolwiek trudności w realizacji swoich praw gwarancyjnych możesz zwrócić się do nas o pomoc. Dodatkowo oferujemy Klientom internetowym "gwarancję satysfakcji" w ramach umowy polegającej na tym, że zakupione towary mogą zostać zwrócone w termine 10 dni od daty wysłania. Firma Promedica zwraca nabywcy w całości kwotę równą aktualnej cenie towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.
Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem!
O chęci zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić. Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał rachunku. Towar należy przesyłać na adres:

PROMEDICA Mariusz Michalski
ul. Zbigniewa Cybulskiego 8
80-526 Gdańsk Brzeźno

Produkty oferowane w dziale WYPRZEDAŻ ze względu na wycofanie ich z oferty nie podlegają zwrotowi lub wymianie.

Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania.